fbpx

Αναρωτιέσαι ποια yoga ταιριάζει καλύτερα σε σένα;

 

Διάβασε παρακάτω με λίγα λόγια την περιγραφή κάθε μαθήματος ώστε να διαλέξεις αυτό που ανταποκρίνεται περισσότερο στις ανάγκες σου αυτή την εποχή και να θυμάσαι ότι όπως οι καιροί αλλάζουν έτσι αλλάζουν και οι ανάγκες μας.

 

Yoga Mentorship at Ayama Yoga House

Ayama Yoga Level 1-2

​Ayama στα σανσκριτικά σημαίνει διεύρυνση, επέκταση, «άνοιγμα». Πρόκειται για μια συνθετική πρακτική οπού ο Χρήστος συνδυάζει στοιχεία από διάφορα συστήματα και δημιουργεί κάθε φορά ένα μοναδικό μάθημα με στόχο το «άνοιγμα» του σώματος και του νου για περισσότερη σύνδεση με την πηγή της ζωτικής ενέργειας. Περιλαμβάνει asanas, pranayama, dharana και τροφή για το μυαλό. Ανοιχτό για όλα τα επίπεδα.

Διδάσκει ο Χρήστος

Ayama Yoga Level 2-3

​Ayama στα σανσκριτικά σημαίνει διεύρυνση, επέκταση, «άνοιγμα». Πρόκειται για μια συνθετική πρακτική οπού ο Χρήστος συνδυάζει στοιχεία από διάφορα συστήματα και δημιουργεί κάθε φορά ένα μοναδικό μάθημα με στόχο το «άνοιγμα» του σώματος και του νου για περισσότερη σύνδεση με την πηγή της ζωτικής ενέργειας. Περιλαμβάνει asanas, pranayama, dharana και τροφή για το μυαλό. Δυναμική πρακτική, προηγουμένη εμπειρία είναι επιθυμητή.

Διδάσκει ο Χρήστος

Yoga House Blog - Εστιά-ζω στο Νέο που ανοίγεται εμπρός

Vinyasa Flow

Δυναμική πρακτική, όπου τον κύριο λόγο έχει η ροή και η μετάβαση από την μία θέση-asana στην άλλη. Η κίνηση ακολουθεί τον ρυθμό της αναπνοής δημιουργώντας ένα αρμονικό σύνολο μεταβάσεων από την αρχική επικέντρωση μέχρι το κλείσιμο του μαθήματος στην savasana. Κατάλληλη για ασκούμενους με καλή φυσική κατάσταση.

Διδάσκει η Κατερίνα Σπυροπούλου

Therapeutic Hatha

Ήπια πρακτική που χρησιμοποιούμε θέσεις από το σύστημα της Hatha yoga με πολύπλευρους τρόπους, με την χρήση βοηθημάτων και παραλλαγών ώστε να είναι προσιτά σε όλους τα “θεραπευτικά” οφέλη της πρακτικής.

Διδάσκει η Κλεοπάτρα Δέτση

Hatha Flow

Πρακτική με αργή ροή, όπου η κίνηση και η ακινησία εναλλάσσονται δημιουργικά δίνοντας στον ασκούμενο τον χρόνο να ανακαλύψει την ευθυγράμμιση μέσα στην κάθε στάση-asana ενώ παράλληλα εξερευνά την αρμονία της κίνησης. Η αναπνοή, η κίνηση και η ακινησία βρίσκουν την απόλυτη μεταξύ τους ισορροπία. Κατάλληλη για όλους τους ασκούμενους. 

Διδάσκει η Κατερίνα Σπυροπούλου

Restorative Yoga

Μια ήπια πρακτική που απευθύνεται σε όλα τα επίπεδα κι ο στόχος της είναι να αποκαταστήσει (restore) την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού, όταν αυτή έχει διαταραχτεί από εξωτερικούς παράγοντες π.χ. σωματική, ψυχική ή νοητική ένταση. Για την πρακτική χρησιμοποιούμε κάποια βοηθήματα (props), δυο yoga blocks ή δυο χοντρά βιβλία, ένα κυλινδρικό μαξιλάρι (bolster) ή μια χοντρή πετσέτα σε ρολό και έναν ιμάντα ή κάποιο ύφασμα αντοχής μήκους περίπου 2 μέτρων.

Διδάσκουν ο Χρήστος & η Κλεοπάτρα

Hatha Yoga 

Η πλέον κλασσική μέθοδος της Yoga στην οποία θα βρείτε έναν ισορροπημένο συνδυασμό που εστιάζει στη βασική ευθυγράμμιση του σώματος και τις θεραπευτικές αρχές. Η παρατήρηση της αναπνοής είναι αναπόσπαστο μέρος της πρακτικής, που προσφέρει διατάσεις και ενδυνάμωση μέσα από την παραμονή σε διαφορετικές στάσεις (asanas). Έχει στόχο να βοηθήσει τον ενδιαφερόμενο να αναπτύξει την επίγνωση του με απώτερο σκοπό την εσωτερική ισορροπία και αρμονία.

Διδάσκει η Valerie Saier

Yoga Nidra

Μια ήπια πρακτική που απευθύνεται σε όλα τα επίπεδα κι ο στόχος της είναι να αποκαταστήσει (restore) την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού, όταν αυτή έχει διαταραχτεί από εξωτερικούς παράγοντες π.χ. σωματική, ψυχική ή νοητική ένταση. Για την πρακτική χρησιμοποιούμε κάποια βοηθήματα (props), δυο yoga blocks ή δυο χοντρά βιβλία, ένα κυλινδρικό μαξιλάρι (bolster) ή μια χοντρή πετσέτα σε ρολό και έναν ιμάντα ή κάποιο ύφασμα αντοχής μήκους περίπου 2 μέτρων.

Διδάσκει η Valerie Saier

Pilates Mat & Props

Το pilates είναι μια μέθοδος εκγύμνασης για όλο το σώμα. Ο Joseph Hubertus Pilates δημιούργησε αυτό το σύστημα από μια σειρά ασκήσεων βασισμένες στη yoga, στο μπαλέτο, στη ενόργανη και αλλά είδη άσκησης. Από τότε το pilates καθημερινά αλλάζει, εξελίσσεται και προσαρμόζεται στις ανάγκες των ασκούμενων του κάθε μαθήματος. Δυναμώνει, τονώνει τους μύες, βελτιώνει τη στάση του σώματος κ την ευλυγισία. Ισορροπεί σώμα & μυαλό, γι’ αυτό κ συστήνεται από ορθοπεδικούς και φυσικοθεραπευτές.

Διδάσκει η Χριστίνα Γαζή

Gentle & Prenatal Yoga

Ήπια πρακτική, που προσαρμόζεται στις ανάγκες του κάθε ασκούμενου, με τη χρήση βοηθημάτων. Σε ένα πλαίσιο αυτοφροντίδας, προάγει την ευεξία και έχει ως στόχο τη χαλάρωση του σώματος και του πνεύματος. Συνδυάζει θέσεις σώματος με τεχνικές αναπνοής και χαλάρωσης. Απευθύνεται σε όλα τα επίπεδα ασκούμενων yoga και ενδείκνυται κατά την περίοδο της εγκυμοσύνης, από την 14 εβδομάδα κύησης έως και μέχρι τον τοκετό.

Διδάσκει η Γιάννα Αλνάκα

Δες το πρόγραμμα για Online ζωντανά μαθήματα

Live streaming

Pin It on Pinterest