Η Ακρίδα είναι μια από τις πιο ιδανικές στάσεις για να δυναμώσουμε τους ραχιαίους μύες ειδικότερα άλλα και της πλάτης γενικότερα. Προσφέρει μια αίσθηση τόνωσης και ενδυνάμωσης.

Οδηγίες:

  1. Ξαπλώστε μπρούμυτα, το σώμα σε ευθεία γραμμή. Ακουμπήστε το ένα μάγουλο στο πάτωμα. Ενώστε τα πόδια. Το επάνω μέρος των πελμάτων ακουμπά στο πάτωμα, τα δάχτυλα προς τα πίσω. Τα μπράτσα στο πλάι. Οι παλάμες προς το ταβάνι.
  2. Ακουμπήστε το πηγούνι στο πάτωμα, το πρόσωπο κοιτάζει ίσια μπροστά. Περάστε το δεξί μπράτσο και χέρι κάτω από τη δεξιά πλευρά και το αριστερό κάτω από την αριστερή πλευρά. Οι παλάμες είτε είναι σε γροθιές είτε ακουμπούν στο μπροστινό μέρος των μηρών ή στο πάτωμα
  3. Εισπνεύστε. Κρατήστε το πηγούνι στο πάτωμα. Σπρώξτε με το πίσω μέρος των χεριών και των μπράτσων στο πατώματα και σηκώστε και τα δυο ποδιά προς τα επάνω κρατώντας το ηβικό οστό στο πάτωμα.
  4. Εκπνεύστε. Κρατήστε τα ποδιά ενωμένα και τα δάχτυλα των ποδιών τεντωμένα. Συσπάστε τους μύες των γλουτών, σπρώξτε το ηβικό οστό και το ιερό οστό στο πάτωμα και σηκώστε τα ποδιά όσο γίνεται πιο ψηλά από το πάτωμα.
  5. Κρατήστε τη στάση με το πηγούνι στο πάτωμα. Αναπνεύστε κανονικά.
  6. Εκπνέοντας, χαμηλώστε τα ποδιά στο πάτωμα. Χαλαρώστε τα μπράτσα και τα χέρια στο πλάι του σώματος με τις παλάμες προς το ταβάνι. Ξεκούραστε το κεφάλι με το ένα μάγουλο στο πάτωμα.

Για αρχάριους: Αντί να σηκώσετε και τα δυο ποδιά μαζί δοκιμάστε ένα την κάθε φορά.

Οφέλη:

  1. Δυναμώνει τους ραχιαίους μύες και τα πυελικά όργανα.
  2. Δυναμώνει τα ποδιά και τους μύες της πλάτης
  3. Τονώνει τους μύες στη περιοχή των γλουτών.
  4. Τονώνει και εξισορροπεί το συκώτι και τα άλλα κοιλιακά όργανα.

Αντενδείξεις:

Δεν συνίσταται να εκτελείτε αυτή την Ασάνα αν έχετε προβλήματα καρδιάς όπως θρομβώσεις, υψηλή πίεση, προβλήματα στη κοιλία όπως έλκος ή άλλες παρόμοιες παθήσεις και τέλος αν πάσχετε από κάποια σοβαρή μορφή δισκοπάθειας.

Σημείωση: Για όλες τις ασκήσεις που παρουσιάζουμε σε αυτή την ιστοσελίδα εάν δεν έχετε προηγουμένη εμπειρία στη Γιόγκα προτείνουμε να τις εκτελείτε πάντα για πρώτη φορά με τη συνοδεία κάποιου έμπειρου δασκάλου, εκείνος θα σας βοηθήσει να προσαρμόσετε τη στάση στο δικό σας σωματότυπο εάν αυτό χρειάζεται, έτσι ώστε να αποφύγετε τυχόν τραυματισμούς. Επίσης εάν πάσχετε από παλαιότερους ή προσφάτους τραυματισμούς ή ακόμα και απλές ενοχλήσεις οπουδήποτε στο σώμα πριν εκτελέσετε τις ασκήσεις προτείνουμε να συμβουλευτείτε το γιατρό που σας παρακολουθεί ή έναν έμπειρο δάσκαλο Γιόγκα.

Γράψου στο Newsletter μας!

Τα καλύτερα του Yoga House απευθείας στα εισερχόμενα σου μια φορά το μήνα!

Η εγγραφή σας ήταν πετυχημένη. Σας ευχαριστούμε!

Pin It on Pinterest

Share This