Η πλέον κλασσική μέθοδος της Yoga στην οποία θα βρείτε έναν ισορροπημένο συνδυασμό από στατικές θέσεις του σώματος (Ασάνες) ενώ παράλληλα εξελίσσονται σε μια ροή παίρνοντας από τη μια θέση στην επόμενη και εστιάζουν στη βασική ευθυγράμμιση και τις θεραπευτικές αρχές. Η παρατήρηση της αναπνοής είναι αναπόσπαστο μέρος της πρακτικής, που προσφέρει διατάσεις και ενδυνάμωση μέσα από την παραμονή σε διαφορετικές στάσεις (asanas). Έχει στόχο να βοηθήσει τον ενδιαφερόμενο να αναπτύξει την επίγνωση του με απώτερο σκοπό την εσωτερική ισορροπία και αρμονία. Το σώμα είναι το σημείο εκκίνησης. Όμως, όσο κάποιος συνεχίζει την πρακτική του, τόσο ανακαλύπτει ότι η ένωση του σώματος με το νου και το πνεύμα, είναι το μονοπάτι προς την γαλήνη.

Ένα πρόγραμμα Hatha Yoga διαρκεί 75-90 λεπτά και αποτελείται από παραδοσιακές Ασάνες (στάσεις σώματος), τεχνικές αναπνοών ή διαλογισμού και τεχνικές χαλάρωσης. Ο ρυθμός και η ένταση του μαθήματος είναι ήπια, σταδιακά, με έλεγχο και επίγνωση για την ασφάλεια. Οι ασκούμενοι εργάζονται με ολόκληρο το σώμα και τονώνουν με πολλαπλούς τρόπους το μυοσκελετικό, το ορμονικό, το ανοσοποιητικό, το καρδιαγγειακό και το αναπνευστικό σύστημα. Στο τέλος του μαθήματος οι τεχνικές βαθιάς χαλάρωσης βοηθούν στη μείωση του άγχους και προσφέρουν αίσθημα ευεξίας και ηρεμίας σε βάθος.

Οι τάξεις είναι ανοιχτές σε όλα τα επίπεδα εμπειρίας και οι δάσκαλοι φροντίζουν να δίνουν παραλλαγές στη διάρκεια του μαθήματος για κάθε επίπεδο ξεχωριστά.

 

Γράψου στο Newsletter μας!

Τα καλύτερα του Yoga House απευθείας στα εισερχόμενα σου μια φορά το μήνα!

Η εγγραφή σας ήταν πετυχημένη. Σας ευχαριστούμε!

Pin It on Pinterest

Share This